sila like !

Ahad, 15 Januari 2012

08 JANUARY 2012 PERKAHWENAN AIDA & SALLEH



08 JANUARY 2012

Sah kami menjadi suami isteri dengan sekali lafaz
SYUKUR ALHAMDULILAHH
TERIMA KASIH TUHAN

Dia JODOH saya !
Akhirnya impian saya tercapai
walaupun ia mungkin terlalu awal dengan berkahwen
ketika umur aku baru saja mencecah 20 an..
tp rasanya ia tak mengangu untuk aku mendirikan
RUMAHTANGGA dalam masa umur yang muda..

MUNGKIN SUDAH TERTULIS DISANA........
AIDA & SALLEH

Apapun aku bahagia sangat dengan KEHIDUPAN baru aku..
Banyak sangat yang dah berubah dalam diri aku
Besar tangungjawab aku selepas ni
Tak macam dulu...
makan minum segala nya family aku yang uruskan
NOW bila dah gelar ISTERI segalanya aku yang urus sendiri
walaupon rasa kekok.. tapi aku tetap kena uruskan semuanya sendiri !


P/S : sebelum kita bertemu KEBAHAGIAN kita mesti lalui segala dugaan yg diberinya..
bersabarlahhh.... INSYALLAHH satu hari apa yg kita impikan akn tercapai..

Tiada ulasan: