sila like !

Selasa, 8 November 2011

Dia Milik Saya . . . AIDA & SALEH


Pertemuaan kita tak dirancang, kita bertemu secara kebetulan..
Antara aku dan dia ada pertalian iaitu " SEPUPU "
Dia anak buah suami untie aku .
kita sepupu tak jauh sangat antara keluarga dia dan keluarga aku

Hubungan ini terjalin atas sebab suka sama suka kot ??
hehehehe
Memang aku dah jatuh cinta dengan diaaa <3 <3 <3
Family dia dan family aku masing2 dah tahu tentang hubungan kita
Bagi pihak FAMILY dia seperti dah merestui
Ibu dia saja nak sangat cepat2 ada IKATAN SAH !
yelahhhh BERTUNANG dulu..

Niee lahhh Kebahagian yang dah lama aku nantikan..
Kehadiran dia seperti ANUGERAH
Aku sentiasa BAHAGIA bila bersama dengan dia
cuma aku je SAYANG selalu buat kau KECEWA !
MAAF
Yang aku nak kau tahu kau jelahh satu2 insan yang aku SAYANGG
SUMPAH AKU TAK SANGOP KEHILANGAN KAU





Tiada ulasan: